Επίσκεψη στην πασχαλινή αγορά του Ηρακλείου, μια αγορά τα «πάθη» της οποίας περιμένουν χρόνια τώρα την «Ανάσταση», πραγματοποίησε ο υποψήφιος Δήμαρχος Γιώργος Σισαμάκης, συνοδευόμενος από υποψήφιους της παράταξης «Ηράκλειο για όλους».
Επιχειρηματίες με καταστήματα σε κεντρικές οδούς, όπως η λεωφ. Καλοκαιρινού αλλά και η οδός 1821, εξέφρασαν στον υποψήφιο Δήμαρχο Ηρακλείου και την αντιπροσωπεία της παράταξης τα παράπονά τους για το «χάσμα» που διευρύνεται μεταξύ τοπικών επιχειρήσεων και πολυεθνικών.
Ένα «χάσμα» που προκαλείται τόσο από την γενικότερη οικονομική αδυναμία των Ελληνικών νοικοκυριών, ελέω μνημονίων, όσο και από την απουσία δράσεων σε τοπικό επίπεδο για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας!
«Η ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας. Σε αυτή την κατεύθυνση θα πρέπει να υπάρχουν δράσεις και παρεμβάσεις του Δήμου για την στήριξη των επιχειρήσεων αλλά και των επιχειρηματιών», υπογράμμισε ο κ. Σισαμάκης
Σύμφωνα με τον υποψήφιο Δήμαρχο Ηρακλείου, οι αλλαγές, που επιφέρει ο Κλεισθένης ευνοούν συνέργειες αλλά και καινοτόμες ιδέες όπως η κοινωνική επιχειρηματικότητα.
Όπως υπογράμμισε, «ο Δήμος δεν μπορεί φυσικά να λειτουργεί με επιχειρηματικά κριτήρια αλλά είναι σε θέση να γνωρίζει πού εντοπίζονται οι ανάγκες και ελλείψεις της τοπικής κοινωνίας.
Μέσα από πρωτοβουλίες και υλοποίηση προγραμμάτων μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην καλλιέργεια μιας νέας οικονομικής κουλτούρας, η οποία να προωθεί την τοπική αγορά και τις νέες μορφές επιχειρείν».
Στις συζητήσεις με τους καταστηματάρχες τέθηκε και το ζήτημα των αναπλάσεων που είναι σε εξέλιξη στο κέντρο του Ηρακλείου. Αναπλάσεις που – όπως τονίστηκε – πέρα από την ανάγκη ολοκλήρωσης εντός χρονοδιαγραμμάτων, δεν πρέπει να είναι αποσπασματικές αλλά να αφορούν σε όλο το εμπορικό κέντρο, επ’ ωφελεία του συνόλου των κατοίκων, των επιχειρήσεων και των επισκεπτών της πόλης.
Όπως τόνισε ο υποψήφιος Δήμαρχος, είναι αυτονόητο πως οι αναπλάσεις θα πρέπει να γίνονται ισόρροπα και όχι να «δημιουργούνται δρόμοι 2-3 ταχυτήτων σε απόσταση μόλις λίγων μέτρων».
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, κατά τον ίδιο, αυτό που συνέβη με την ανάπλαση της Ίδης, όπου έχουμε ένα καινούριο κομμάτι και μετά το… «χάος». Και αυτό γιατί στη Λεωφόρο Καλοκαιρινού, άλλοτε «πνεύμονα» της τοπικής αγοράς, οι καταστηματάρχες δηλώνουν πως αισθάνονται «φτωχοί συγγενείς», ευρισκόμενοι σε δρόμο που έχει μετατραπεί απλά σε…χώρο άναρχης στάθμευσης.
«Ηράκλειο για όλους» δεν είναι απλά το όνομα της παράταξης αλλά η φιλοσοφία και ο τελικός στόχος μας, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Σισαμάκης δεσμευόμενος ότι «όλες οι προτάσεις και σκέψεις που ακούγονται θα ληφθούν υπόψη για την επίτευξη του στόχου αυτού».